[Warszawa-pm] Warszawa.pm organizacja kreatywna

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Sob, 5 Sty 2008, 00:55:05 PST

Czesc,

Poza programowaniem w Perlu interesuje sie tez 'social software' i
idac tym tropem zaczelem tez duzo czytac na temat tej czesci 'social'.
 Miedzy innymi znalazlem taki artykul: "When Collections of Creatives
Become Creative Collectives - A Field Study of Problem Solving at
Work" (http://orgsci.highwire.org/cgi/reprint/17/4/484 - niestety nie
wiem gdzie to teraz mozna znalezc w calosci - ale dobre omowienie jest
w http://beyondcreativity.blogs.com/mblog/2006/12/collective_crea.html).
 Jest to studium paru 'kreatywnych' organizacji - wnioski sa takie, ze
to co te organizacje wyroznia to nastepujace sposoby dzialania:
- szukanie pomocy
- dawanie pomocy
- refleksyjna analiza (nie wiem jak to dobrze przetlumaczyc oryg.
refleksive reframing)
Dlatego bardzo mnie ucieszylo jak zauwazylem, ze na naszej liscie
zaczelo sie wlasnie 'szukanie i dawanie pomocy'.

pozdr,
Zbyszek

PS. To o czym mowilem na spotkaniu to
http://search.cpan.org/~zby/Catalyst-Example-InstantCRUD-0.0.20/lib/Catalyst/Example/InstantCRUD.pm.
 Nie jestem z niego jeszcze zadowolony i obecnie przygotowuje nowa
wersje oparta o HTML::FormFu (zamiast HTML::Widget).