[Warszawa-pm] Spotkanie

Łukasz Mądrzycki uksza w wp.pl
Pią, 4 Sty 2008, 04:27:50 PST

> Z chęcią bym się wybrał na jakiś meeting i poznał innych perlowców.
> Znany jest już jakiś najbliższy temin i miejsce ? :)
Najbliższy, wartością bezwzględną, jest termin wczorajszy ;)
a tak poważnie: nie, nic konkretnego nie zostało jeszcze ustalone.
Poprzestaliśmy na tym, że było fajno, trzeba częściej i szukamy
wspólnych tematów.
Teraz trzeba jakiś ferment merytoryczny zasiać na liście.
A wczorajsze spotkanie pokazało, ze każdy z przybyłych to nieco inna
parafia. Wszędzie Perl, ale na różnych poziomach poznania, w różnych
miejscach i zastosowaniach...
ale co ja tu sam gadam - niech się inni wypowiedzą.

pzdr,
uksza