[Warszawa-pm] Witam ;)

Pią, 12 Gru 2008, 10:48:52 PST

> Nie wiem Panowie - ale jakoś mam wrażenie, że ten wątek nigdy nie
> doprowadzi do żadnej pozytywnej konkluzji.  Na pewno nie warto
> dochodzić 'kto zaczął' - ale jako gospodarze moglibyśmy się wykazać
> większą tolerancja dla odmiennych poglądów.

Ależ ja bardzo chętnie poznam opinie krytyczne, i z tego powodu
wszelkie takie maile jak Michała są cenne, ale mam nadzieję, że
będziemy trzymać się faktów. Twierdzenia takie jak "w Perlu nie da się
OOP" albo "Perl od lat się nie rozwija" nie mają oparcia w faktach.

Moose to nie są obiekty w Perlu? No jak nie, to w czym, bo przecież
nie w Basicu :)

W C można tak samo? Oczywiście, że można, i projekt GNOME to
udowodnił. Radzę też poczytać coś o projekcie Vala, który jest tym dla
GObject w C, czym Moose::Declare dla Moose w Perlu.

--
 .''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com