[Warszawa-pm] Five Features Perl 5 Needs Now By chromatic

Pią, 12 Gru 2008, 05:55:47 PST

> To wszystko jest bardzo względne - ale według mnie programowanie
> obiektowe to podstawowa technika i powinno być zawsze dostępne w
> jakiejś cywilizowanej formie.     Obsługa CPANa to już jest drugi krok
> - jakkolwiek by się to uprościło to nigdy nie będzie pełnej gwarancji,
> że to działa (chociażby jeśli ktoś akurat nie ma połączenia
> sieciowego).   Jakkolwiek by cenic elastyczność to jednak potrzebne są
> jakieś punkty na których zawsze się można oprzeć.  Na przykład jeśli
> się ktoś uczy Perla od podstaw to OO na pewno powinno isc przed
> obsługą CPAN.

Akurat nie o to mi chodziło.

Problemem nie jest to, czy jakiegoś modułu brak w podstawowej instalce
Perla, tylko to, że trudno je doinstalować przez CPAN, PPM, PAR, dpkg,
RPM i 100 innych sposobów.

Zwyczajnie uważam, że rozwój Perla (interpreter) swoją drogą a rozwój
modułów (CPAN) swoją drogą. Przez CPAN rozumiem wszystkich deweloperów
którzy mają możliwość wrzucania swojego kodu, a nie obsługę,
instalację paczek itp.

Po co mi takie Moose w podstawowej instalce, skoro pierwszą rzeczą po
instalacji Perla będzie upgrade do najnowszych wersji z CPAN-a?

--
 .''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com