[Warszawa-pm] Witam ;)

Pią, 12 Gru 2008, 05:48:24 PST

Zapraszamy na browarek przy najbliższej okazji.

> Mam 15 minut, ale nie na zmarnowanie.

A po co tak ostro? :)

Może i Ruby jest fajne, ale jakoś nigdy nie czułem potrzeby się z nim
bliżej zapoznać. A co ciekawsze rzeczy i tak są prędzej czy później
portowane do Perla (np. autobox). Właściwie to przydałoby mi się w
Perlu jedynie łatwy sposób miksowania Javy z Perlem, czyli coś co ma
JRuby właśnie. A reszta? Już mamy :)

--
 .''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com