[Warszawa-pm] Wspolna praca

Łukasz Mądrzycki uksza w wp.pl
Pią, 25 Kwi 2008, 03:41:02 PDT

W dniu 25 kwietnia 2008 12:21 użytkownik Zbigniew Lukasiak
<zzbbyy w gmail.com> napisał:
>  Routerka z klonowaniem adresu to mam - rzeczywiscie powinno byc OK,
>  ale sam jeszcze nigdy sie takim czyms nie bawilem (chociaz teorie
>  znam) wiec liczylbym, ze przyjdzie ktos kto sie zna.
coś na pewno wymyślimy i damy radę...

>  Co do godzin pracy to jestem elastyczny - najlepiej to w zwyklych
>  godzinach pracy, bo pozniej przychodzi moja narzeczona, ale dostosuje
>  sie.
Hm... to by się mogło fajnie złożyć, bo mam trochę perlowej pracy do
wykonania i szefu myśli o oddelegowaniu mnie na tan czas do pracy w
domu... Więc nawet godziny pracy byłyby normalne.
Daj mi kilka chwil (dni) na ugadanie tego z szefem, okee?
Ale siak czy tak to przed długim weekendem pewnie i tak nic nie zdąży
się wydarzyć. Ten tydzień już się nie liczy, w nast. poniedziałek na
rozruch, wtorek na rozgrzanie, środa na wyjazd... ;)

pzdr,
luk