[Warszawa-pm] Wspolna praca

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pią, 25 Kwi 2008, 03:01:02 PDT

2008/4/25 Łukasz Mądrzycki <uksza w wp.pl>:

>  Idea słuszna ;)
>
>  A tak serio: dla mnie bomba, ino:
>  1) Na Zachodzie pewnie więcej freelancerów to mogą sobie dzień co
>  tydzień/dwa wykroić. Dla etatowców problem większy...
>  2) kto ma takie duże mieszkanie, żeby większą bandę swobodnie
>  pomieścić (podpowiem: nie ja ;) )

Tak - a poza tym to na przyklad w Aster kazdy dodatkowy komputer
podlaczony do sieci wymaga rejestracji i dodatkowej oplaty.  No ale mi
sie ten pomysl bardzo podoba - jakby ktos chcial do mnie wpasc
popracowac to zapraszam (jeden dodatkowy komputer juz mam oplacony
wiec byloby OK - jesli mialoby byc wiecej osob to trzebaby cos
wymyslic).

--
Zbigniew Lukasiak
http://brudnopis.blogspot.com/