[Warszawa-pm] przywitanie

Łukasz Mądrzycki uksza w wp.pl
Wto, 22 Kwi 2008, 14:32:29 PDT

W dniu 22 kwietnia 2008 21:29 użytkownik Cezary Morga
<czarek w therek.net> napisał:

>  Jestem sysadminem i Perla wykorzystuje w pracy do ulatwiania sobie...
>  pracy. Nie jestem guru, nie pisze modulow, ale lubie Perla. Po prostu.
>  Ciekawosc czy i co z Perlem dzieje sie w Warszawie przywiodla mnie
>  wlasnie tutaj.
hej, hej
wreszcie jakiś nie frejmłorkowy człowiek ;)

Co do Perla, nie dzieje się pewnie tak dużo jak w takim Krakowie, ale
czuć coś w kościach, że ten język 'ne je myrtwy'.
A tak a propos: ktoś z Was widział wystąpienie Vladimira Mitioucheva
na 5 Sesji Linuksowej? Zdaje  się dwa razy wspomniał, że do poważnej
adminki użwają Perla, bo Perl jest no..... I tu nie kończył - wszystko
jasne ;)

pozdrowieńska,
uksza