[Warszawa-pm] Witam

Waldemar Biernacki wb w sao.pl
Sob, 23 Cze 2007, 06:16:02 PDT

do mnie Twoje pytanie dotarlo, ciekawe ilu nas tu jest.
(zapomnialem ze sie zapytalem)

Dnia piątek, 22 czerwca 2007 19:47, pete napisał:
> Jesli jestes na tej liscie i obecnie uzywasz Perla, podzieli sie z nami
> ogolnie na czym polega projekt i w jaki sposob Perl Ci w pomaga.

perla uzywam w dwoch zakresach:

1. jako jezyk serwera internetowego w kombinacji:
(linux/debian + postgres + lighttpd + perl (fastcgi)) - nie uzywam CGI.
po stronie klienta oczywiscie normalka: html/css + javascript + svg
(generowana przez perla - zrobilem xmlowa biblioteke w perlu do generacji
wykresow)

2. jako jezyk programowania gui w kombinacji:
(windows + postgres + win32::GUI )

w jednym i drugim przypadku robie to tworzac funkcje bibliotek pomiedzy logika
ekranow a baza. Dzieki temu jeden plik zawierajacy pelny opis w pelni
funkcjonalnego ekranu zawierajacego dane w postaci np. tabeli z funkcjami
zapisu przewijania itd zawiera okolo 10-20 (linux) lub 30-40 (windows)
wierszy.

no i?