[Warszawa-pm] Fw: Re: szewc bez butów...

Sob, 29 Gru 2007, 08:55:50 PST

29-12-07, Łukasz Mądrzycki <uksza w wp.pl> napisał(a):
> Pierwszy tydzień nowego roku, "na tygodniu", ale nie piątek, środa to
> "day after day", więc... czwartek?
> Godzina nie za wczesna - od 18?
> Pub przy Novotelu w Centrum?
> miejsce fajne, bo każdy dojedzie - autobusem, tramwajem, samochodem
> (no, tu akurat o 18 różnie może być ;) )

Przypomniałem sobie - pub Kicz, jak pisałem - na tyłach Novotelu.
Jeśli nie będzie miejsc (raczej zwykle są, o dziwo!), to przeniesiemy
się gdzieś indziej.

> pzdr,
> Łukasz
>
> p.s.
> a to widzę, sami wyjadacze... Tu zawodowiec z Londynu wraca, tu
> wykładowca z uczelni....
> Czy tylko ja amatorem samoukiem jestem?

Eee, no każdy przecież ma jakieś zajęcia :) Tym ciekawsze będzie spotkanie.

Pozdrawiam!

--
 .''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com