[Warszawa-pm] Fw: Re: szewc bez butów...

Łukasz Mądrzycki uksza w wp.pl
Sob, 29 Gru 2007, 08:39:24 PST

29-12-07, Strzelecki Łukasz <flagg w onet.eu> napisał(a):
>         trochę za późno maile odebrałem...
Mejle odebrałeś na czas, to one późno dotarły ;)

Spróbujmy jakoś to podsumować:
niezręcznie mi podawać termin, bo mnie akurat pasuje każdy
popołudniowy, ale co tam - ktoś to musi zrobić.
Pierwszy tydzień nowego roku, "na tygodniu", ale nie piątek, środa to
"day after day", więc... czwartek?
Godzina nie za wczesna - od 18?
Pub przy Novotelu w Centrum?
miejsce fajne, bo każdy dojedzie - autobusem, tramwajem, samochodem
(no, tu akurat o 18 różnie może być ;) )

ktoś zgłasza sprzeciw?

pzdr,
Łukasz

p.s.
a to widzę, sami wyjadacze... Tu zawodowiec z Londynu wraca, tu
wykładowca z uczelni....
Czy tylko ja amatorem samoukiem jestem?