[Warszawa-pm] szewc bez butów...

Sob, 29 Gru 2007, 01:37:30 PST

27-12-07, Łukasz Mądrzycki <uksza w wp.pl> napisał(a):

> Hej,
>
> z moich obliczeń wynika, że 1 + 1 + 1 = 3
> Nie jest to może wiele, ale na początek wystarczy.
> Piątek popołudnie wszystkim odpowiada?
> Zna ktoś jakieś miejsce, które odważy się polecić?

No, popołudnie w piątek to raczej nierealne. Np. ja o tej porze
pracuję. O 18-tej to bardzo chętnie. Najlepiej w Centrum albo przy
Nowym Świecie. Z pubów mogę polecić ten przy Novotelu w Centrum.
Zapomniałem nazwy a na mapie to jest tu:

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&msa=0&ll=52.230336,21.014528&spn=0.005678,0.014591&z=16&om=1&msid=113634516074056147260.000442698116d58268fd3

W razie czego kom. do mnie:

512076259

Pozdrawiam!
--
 .''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com