[Vlaanderen] Fwd: Re: [FOSDEM-Devrooms] last minute dev-room?

Claudio Ramirez padre.claudio at apt-get.be
Fri Jan 25 12:17:07 PST 2013

On 25-01-13 20:48, Wendy wrote:
> Claudio,
> Wat mij betreft doen we een call for papers in het openbaar op zoveel
> mogelijk Perl malinglists.
> Met het verzoek zo snel mogelijk te reageren naar jou en naar mij
> tegelijk.
> Als we een aanmelding voor een presentatie binnen hebben, reageren we
> meteen met een dankje en de verzekering dat we binnen 2 dagen laten
> weten of het aangenomen is.
> Perl hacking room is mij eigenlijk net teveel hacking, liever dev net
> als vorig jaar: Perl dev room
> Wat vind je daarvan?
> [...]

Deal.

Ik contacteer Tias nog eens. We gebruiken dan onze openbare
mailingadressen in de mailtjes:
padre.claudio at apt-get.be en vlaanderen.pm at wendy.org.

Al reken vooral op je vele contacten, zal Ik voor wat meer verspreiding
iets op mijn blog zetten die gesyndiceerd is op de Perl Ironman planet
en Planet Grep (FOSS at be).

Verder zouden we eens moeten kijken wie op de stand en dev-room kan
helpen, zodat iedereen kan eten of ook andere talks volgen.

Claudio