[Vlaanderen] Fwd: Re: [FOSDEM-Devrooms] last minute dev-room?

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Fri Jan 25 11:48:57 PST 2013

Claudio,
Wat mij betreft doen we een call for papers in
het openbaar op zoveel mogelijk Perl malinglists.
Met het verzoek zo snel mogelijk te reageren naar jou en naar mij tegelijk.
Als we een aanmelding voor een presentatie binnen
hebben, reageren we meteen met een dankje en de
verzekering dat we binnen 2 dagen laten weten of het aangenomen is.
Perl hacking room is mij eigenlijk net teveel
hacking, liever dev net als vorig jaar: Perl dev room
Wat vind je daarvan?