[Vlaanderen] No comment - zucht

Claudio Ramirez padre.claudio at apt-get.be
Mon Jan 21 13:14:51 PST 2013

On 21-01-13 21:58, Wendy wrote:
> At 09:38 PM 1/21/2013, Claudio Ramirez wrote:

> Liz Mattijsen
> Mark Overmeer
> Matt Trout
> Mark Keating
> Jonathan Worthington
> Carl Masak
> Merijn (tux) Brand
> Detlev Hausschildt
> Thorsten (getty) Raudssus
> Philippe (BooK) Bruhat
> Sebastien (maddingue) Asperghis-Tramoni
> Abe (abeltje) Timmerman
> Curtis (Ovid) Poe
> Salve J. (sjn) Nilssen
> [...]

Ok, laten we hopen dat een aantal van deze mooie mensen in de buurt is.
En indien we de mogelijkheid krijgen om de dev-room over te nemen,
zullen we zeker gebruik moeten maken van jullie persoonlijke contacten
om zo snel interessante kandidate te krijgen.

Mailtje gestuurd naar de devroom team, ik ben benieuwd. Blijkbaar
(volgens iemand anders van het fosdem team) zijn er dit jaar fysiek een
aantal zalen weggevallen.

C.