[Vlaanderen] FrOSCon, Sankt Augustin, Germany, 24&25 August, update

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Fri Aug 23 06:14:17 PDT 2013

Hallo allemaal,

Liz en ik zijn aan het pakken voor de Froscon.  Onze kameel,
Perl-boekenkast, gooedies, boeken voor de verkoop, etc.   Als we
klaar zijn, reizen we af naar Sankt Augustin.

Morgenochtend om 09:30 wordt de Froscon geopend en om 10:00 start de
Perl-devroom.  Iedereen is van harte welkom.  Het algemene schema van
de Froscon is http://programm.froscon.org/2013/schedule/0.html .

Om 08:30 beginnen Liz en ik met het opzetten van de
Perl-booth.  Gelukkig hebben we al een aantal vrijwilligers om ons te
helpen, en meer hulp is van harte welkom.

Ik heb twee blogs geschreven met de voorbereidingen en een update.
http://wendyga.wordpress.com/2013/08/23/froscon-24-25-august-2013-sankt-augustin-germany/
http://wendyga.wordpress.com/2013/08/11/froscon-24-25-august-2013-sankt-augustin-germany-call-for-speakers/

Zoals je daar kunt lezen, zijn de voorbereidingen niet geheel goed
verlopen (typisch Wendy).  Als er mensen zijn die zondag tijd en zin
hebben om naar Sankt Augustin te reizen (het is 100km van Maastricht,
net achter Keulen), om een presentatie te geven, dan ben je meer dan welkom.

Hopelijk tot ziens bij de Froscon!

Met vriendelijke groeten,

Wendy van Dijk

====== (bericht twee weken geleden) =====

Hoi allemaal,

Ik ben bezig met voorbereidingen voor twee dagen vol met
Perl-presentaties in de Perl-devroom bij FrOSCon.  Dat is al over
twee weken.  Wie wil er op zaterdag en/of zondag 24 resp. 25 augustus
een presentatie geven (of bijwonen) en eventueel meehelpen bij de
stand met Perl-artikelen?  We nemen onze kameel en de
Perl-boekenkasten mee en allerlei folders, stickers, boeken voor de
verkoop, etc.  Enne, als je komt en je kunt maar 1 dag kunt komen,
ben ik ook al heel blij.

Met vriendelijke groeten,

Wendy van Dijk
=============

In two weeks we will be at FrOSCon (Free and Open Source Conference)
in Sankt Augustin, Germany. It's on 24 & 25 Augusts, a Saturday and a
Sunday. We have a booth where we will promote Perl. We have a devroom
where we will give talks, presentations, tutorials, discussions, and
other ways to inform attendees about Perl, Perl-projects,
Perl-modules, Perl-versions. Please be a speaker in our devroom and
present a wonderful Perl-talk.

http://wendyga.wordpress.com/2013/08/11/froscon-24-25-august-2013-sankt-augustin-germany-call-for-speakers/

At the moment, we have a small group of speakers, each giving one or
more presentations: Liz Mattijsen, Jens Rehsack, Torsten Raudssus,
Renee Baecker, Karl Moens.