[Vlaanderen] : meeting in Mechelen bij Pastahuis Camogli woensdag 25 april 19:00

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Tue Apr 24 12:38:51 PDT 2012

Hoi,

Perl Mongers Vlaanderen dus op woensdagavond 25
april in Pastahuis Camogli (
http://sites.resto.com/camogli/ ) in Mechelen, vanaf ca. 19:00 uur.

Mooi. Liz en ik zullen er zijn.  Ik neem wat
nieuwe boeken mee (Modern Perl 2e editie,
Programming Perl 4e editie, Learning Perl 6e
editie, Perl Pocket Reference 5e editie).  En wat oudere boeken.

We hebben ook nog wel wat verhalen, over de
FOSDEM in Brussel, de Perl QA Hackathon in Parijs
en de Nederlandse Perl Workshop in Den
Haag.  Alles is goed verlopen en uitermate nuttig gebleken.

Graag tot morgen,
Wendy van Dijk