[Vlaanderen] meeting 4e woensdag... eh 5e... vanavond dus: 30 maart

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Wed Mar 30 02:24:17 PDT 2011

Vanavond, woensdag 30 maart, in Mechelen:
	Pastahuis Camogli, Leopoldstraat 48

Vanaf 19:00 uur lekker eten samen.
Niet vergeten!

Kunnen we vieren dat België toch geen wereldrecordhouder regeringsvormen is...
	http://www.tijd.be/nieuws/politiek_-_economie_belgie/Belgie_toch_geen_wereldrecordhouder.9039246-3136.art?ckc=1

Ik zal t-shirts bij me hebben van de Dutch Perl
Workshop, die begin deze maand in Den Haag gehouden was:
	http://www.perlworkshop.nl/nlpw2011/
De t-shirts zijn te koop voor € 10.  Opbrengsten
gaan naar SPPN (Stichting Perl Promotie
Nederland).  Alle maten zijn nog beschikbaar.

Ik neem ook een doos promotiemateriaal mee, dat
we gebruikt hebben bij de FOSDEM in Brussel (en
bij de hierboven genoemde DPW ).

Ik heb jammer genoeg vrijwel geen boeken meer te koop.

Tot vanavond!