[Vlaanderen] 4e woensdag

Jurgen Pletinckx jurgen.pletinckx at gmail.com
Mon Mar 21 07:24:07 PDT 2011

Het lijkt er op dat de 'officiele' aankondiging het over de 4e had.
http://answerpot.com/showthread.php?2094695-Vlaanderen.pm+meetings+planning+change.

Maar ik ben een ketter in mijn diepste gedachten, en kan dat naast me
neerleggen.. Dus,
volgende week woensdag, 30 maart? Wat denken we, jongens en meisjes?

(also - had iemand van jullie al gehoord van answerpot?)

--
Jurgen

--
Jurgen Pletinckx