[Vlaanderen] volgende meeting

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Wed Apr 20 02:34:55 PDT 2011

Snif....
Had ik me een beetje verheugd op een lekkere
maaltijd in vriendeliijk gezelschap bij Camogli,
en dan wellicht volgende week nog een keertje...
boehoehoe....  nu helemaal niet meer deze maand... snif...

Nou ja, volgende maand dan.  En dan lekker
eten!  En met veel mensen komen opdagen he
allemaal!  Met leuke presentaties, boeiende
verhalen, uitdagende problemen om op te lossen!  Yes!

Sterkte allemaal met het mooie weer.

Wendy