[Vlaanderen] volgende meeting

DirkDn ddn123456 at gmail.com
Mon Apr 18 00:37:38 PDT 2011

HoiHoi,

Nu woensdag kan ik spijtig genoeg niet. Volgende maand zou de 3e
woensdag wel moeten lukken.

Maar ik wil gerust wel de Camogli reserveren voor deze week.

Als het merendeel liever de 3e woensdag komt, ok voor mij. Af en toe
ga ik er dan wel niet bij kunnen zijjn.

Groetjes.
Dirk.

Op 16 april 2011 19:03 heeft Wendy <vlaanderen.pm at wendy.org> het