[Vlaanderen] Vlaanderen.pm meeting

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Sun Oct 17 06:21:17 PDT 2010

Haihai,

Liz en ik willen allebei komen.  We hebben er geen bezwaar tegen de
bijeenkomst te verplaatsen van de 20e naar 27 oktober.

Liz en ik zullen, zoals het er nu voor staat, allebei ook in
Amsterdam zijn op dinsdag 2 november voor de bijeenkomst van de
Amsterdamse Perl Mongers.  Ja mag met ons meerijden, maar echt handig
is die omweg natuurlijk niet...   grijns....

Anderen!!!  Laat van je horen!  Kom ook op 27 oktober naar Mechelen
om lekker te eten bij Pastahuis Camogli en om te genieten van het
samenzijn van Perl Mongers, het is altijd interessant.

Groetjes,
Wendy van Dijk