[Vlaanderen] morgen dan ? (oftewel: woensdag 24 november 19:30 in Mechelen)

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Wed Nov 24 03:58:51 PST 2010

Hai,

Liz is nog in Amsterdam en heeft dus een lange reis naar Mechelen
voor de boeg vandaag.

Het is leuk om een van jullie (DirkDn, ecocode) te ontmoeten, maar
leuker als je er allebei bent...  de vorige keer was het niet echt
vlaanderen.pm, omdat Liz en ik (twee 'Ollanders) en DirkDn
(Brusselaar, toch?) er waren en er verder geen Vlamingen van
vlaanderen.pm waren.

Enfin, het zijn toch altijd genoeglijke en interessante meetings, dus
we zullen er zijn.

Tot vanavond,
Groet,
Wendy