[Vlaanderen] Vlaamse Perl Mongers - Vanavond niet in Camogli, maar in Friend's

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Tue Jun 15 08:47:37 PDT 2010

Hallo allemaal,

Ik hoop dat deze mail u nog op tijd bereikt. Ik stond op t punt naar
Mechelen te rijden en keek nog even voor hun adres op de website van
Camogli ( http://www.resto.be/ware/details.jsp?businessid=2543&lg=NL
), het sympathieke Italiaanse restaurant waar we sinds enige tijd
samenkomen.  Zij zijn echter op dinsdag gesloten!  Dat beseften we
bij het afspraken maken niet, omdat we normaal op woensdag samenkomen.

We spreken nu af bij Friends (Koning Albertplein 1, 2800 Mechelen,
015 41 81 27).  Ik zal nog wel een briefje op de deur bij Camogli
hangen dat we bij Friends zitten (maar ik weet natuurlijk niet hoe
lang dat blijft hangen....).

Friends is tegenover het station in Mechelen, daar kwamen we voorheen samen.

Groet,
Wendy