[Vlaanderen] Even checken ...

DirkDn ddn123456 at gmail.com
Mon Feb 15 06:21:10 PST 2010

HoiHoi,

Erik,
:-D

Liz,
Als het weer en het wegennet het toelaat, kan ik wel een eindje
omrijden om iemand terug te brengen naar huis. Me dunkt zei je ooit
dat het een uurtje rijden is, is dat dan binnen de wettelijke
traagheidsaanbevelingen? ;-)

Groetjes.
Dirk

Op 15 februari 2010 15:00 heeft Elizabeth Mattijsen <liz at dijkmat.nl>