[Vlaanderen] Meeting Vlaanderen.pm 18/08/2010

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Tue Aug 17 01:04:51 PDT 2010

Heehoi,

Liz en ik hebben interesse om aanwezig te
zijn.  Dan zijn we nu al met drie geinteresseerden.

We nemen mee:
- stapel boeken gekocht tijdens YAPC in Pisa,
meeste daarvan zijdelings Perl-gerelateerd.
- twee nieuwe boeken over Perl, gekocht bij Lulu.com
- t-shirts van Belgische Perl Workshop die Dirk
achtergelaten had en die ik gered heb van "de
grote doos waar nooit meer iets mee gebeurt"
- andere t-shirts en tasjes
- nieuwe kaart van Perl / internet (zoals die
andere kleurige kaarten, maar dan toch weer anders)
- een goed humeur na een leuke en interessante vakantie

Groetjes,
Wendy van Dijk