[Vlaanderen] Betreft de perl Vlaanderen meeting van morgenavond.

Hendrik Van Belleghem Hendrik at T17.eu
Tue May 26 11:57:49 PDT 2009

Hey,

Lokatie lijkt goe. 'T kan zijn dat mijn madam ook effe binnenspringt (en dan achteraf meerijdt met haren Taxi).

Tot morgen.

-----Original Message-----
From: vlaanderen-bounces+hendrik=ldl48.org at pm.org on behalf of DirkDn
Sent: Tue 5/26/2009 7:46 PM
To: vlaanderen. pm
Subject: [Vlaanderen] Betreft de perl Vlaanderen meeting van morgenavond.

HoiHoi,

Betreft de perl Vlaanderen meeting van morgenavond.

Wat denken jullie van volgende locatie?

Het ligt redelijk centraal (rand Mechelen) op een kwartier stappen van het
mechelse treinstation.
Het heeft Telenet Wifi.
Een uitgebreide menu kaart.
Voldoende parking.
Zalen zijn ook beschikbaar (3 zalen met een capaciteit van 60, 90 en
150personen, inderdaad een beetje krap;-) ) maar dat moeten we nog
onderhandelen.

http://www.passade.be/PassadeMechelen/htm/
http://www.trustive.com/hotspots/Belgium/Bar|Restaurant_location/Mechelen/Brasserie_Passade-22956_wireless_internet_wifi_hotspot/
http://www.resto.be/ware/details.jsp?businessid=4439&lg=NL

Evt. maken we er een formele social en een informele technical meeting van
morgen?

Anders ga ik de komende weekends heel wat tavernes moeten afstruinen :p.

Gegroet.
Dirk