[Vlaanderen] http://Vlaanderen.pm.org: Meeting 20/05/2009

DirkDn ddn123456 at gmail.com
Fri May 15 01:56:44 PDT 2009

Brussel binnenraken 's avonds is niet aan te raden. 's Avonds doe ik er
gemiddeld 40 minuten om 3 km in Brussel te raken.

Vanavond ga ik eens een lijstje opstellen van mogelijke steden. Kunnen
jullie mij doorgeven van welke gemeente/stad jullie gewoonlijk dienen te
vertrekken naar een Vlaanderen.pm meeting te Mechelen en de gemiddelde
reistijd?

Dan kan ik proberen een gulden punt te vinden. En evt. een soort carpooling
op te stellen van/naar het dichtstbijzijnde treinstation.

Op 15 mei 2009 10:34 schreef Jurgen Pletinckx <
jurgen.pletinckx at algonomics.com> het volgende: