[Vlaanderen] http://Vlaanderen.pm.org: Meeting 20/05/2009

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Thu May 14 14:34:47 PDT 2009

Dirk,

Mooie uitnodiging!

Liz en ik komen graag, maar ik kan niet, ik moet volgende week
woensdag helpen bij mijn wijkvereniging.  Liz kan ook niet, want ze
moet volgende week op dinsdag en op woensdag in Amsterdam werken bij
een klant.  Ze kan dan wel naar Mechelen, maar ze komt daarna niet
meer thuis.  Dus Liz en ik kunnen er volgende week niet bij
zijn.  Het spijt me zeer.  Ik was er echt graag bij geweest.

Groet,
Wendy