[Vlaanderen] http://Vlaanderen.pm.org: Meeting 20/05/2009

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Thu May 14 14:38:15 PDT 2009

At 01:11 PM 5/14/2009, Jurgen Pletinckx wrote:
>Inzake locaties: is Antwerpen inderdaad een probleem? Ik
>zie in dat Maaseik en Kortrijk problematisch zijn, maar
>Antwerpen ligt toch op z'n minst symmetrisch, niet?

Voor de meeste Vlamingen zal Antwerpen niet echt een groot probleem
zijn.  Zeker niet om Antwerpen te bereiken.  Echter, in Antwerpen
zelf de weg vinden, zelfs met een navigatiesysteem in de auto, is
andere koek, een stuk ingewikkelder.  Daarmee vergeleken is Mechelen
een plattelandsdorpje waar overal makkelijk gereden kan worden.

Voor Liz en mij is het al 75 minuten om Antwerpen te bereiken, en dan
moeten we nog Antwerpen in om de lokatie van bijeenkomst te
vinden.  En na afloop eenzelfde tijd weer terug.  Dus, jawel, voor
ons is Antwerpen een probleem.  Maar wij zijn geen Vlamingen, dus let
vooral niet op ons.  :-)