[Vlaanderen] bpw 2009

Erik Colson eco at ecocode.net
Mon Mar 2 04:54:04 PST 2009

Chris Vertonghen wrote:
> Dirk, zonder jou was deze Perlworkhop er nooit geweest. Een
> welgemeende dankjewel.
>
> Chris.

En zonder jou heeeeel heel zeker ook niet ;) Prima in elkaar gestoken
die workshop.
Was echt van prima nivo ! Heb heel wat bijgeleerd...

Liz en Wendy: dank voor de vele boekjes en de photo met de camel ;) Heb
ondertussen het "Perl test boek" reeds goed doorgenomen. Ik breng het
boek volgende vergadering mee want ik mis toch een paar handtekeningen
van de oorspronkelijke eigenaar(s).

BTW Ik schrijf een artikeltje voor linux magazine (Frankrijk) over de
workshop (publikatie voorzien in nummer van de maand mei). Graag links
van foto's van wie fotootjes heeft en die wil delen voor publicatie.

Chris,
Hoe waren de opnames ? En weet je of de slides op de site gepost zullen
worden ?

Groetjes

--
Erik