[Vlaanderen] Fwd: http://Vlaanderen.pm.org: Meeting 17/06/2009

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Thu Jun 11 07:36:52 PDT 2009

Goed idee.  Liz en ik komen.

De website van dit restaurant zegt niks over wifi.  Als er wifi is,
is het misschien leuk om er de hele avond te blijven.

Het zegt wel dat de gemiddelde prijs voor een maaltijd 30 euro per
persoon is.  Ik neem aan dat zoiets geldt voor een complete maaltijd
(vooraf, hoofdmaaltijd, dessert, wijn, koffie/thee) en niet voor iets
simpels als alleen pasta of pizza.  Niet dat die prijs voor Liz en
mij een belemmering zou zijn, maar voor anderen wellicht wel.

Graag tot volgende week woensdag,
Wendy

At 12:09 AM 6/11/2009, DirkDn wrote:
 >Hoihoi
 >
 >Volgende week woensdag is er weer een bijeenkomst van de Vlaamse
Perl Mongers.