[Vlaanderen] Vlaanderen Digest, Vol 43, Issue 3

Bart Van Eynde bart.van.eynde at advalvas.be
Tue Jul 14 06:12:34 PDT 2009

gegroet,

mijn niveau is dit van logs-parsing, stijl bash-scripting
een CPAN MySQL module om alles in een db te dumpen lukt ook nog

ik zou mijn object oriented skills wat willen opvijzelen
om zo een aantal ideeen aan otrs.org te kunnen toevoegen...

maar vooral ga ik jullie (niveau) verstaan? :)

tot morgen!
Bart