[Vlaanderen] Wie komt er vanavond naar de meeting 21/01 ?

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Wed Jan 21 07:38:35 PST 2009

Liz en ik willen wel komen vanavond, maar dan wel snel afspreken waar
we moeten zijn. Friends in Mechelen, gewoon beneden aan een tafel,
ok, maar dan gaan we wel daar afspreken waar we voortaan heen gaan.

Over drie kwartier zouden wij moeten afreizen...  om op tijd in
Mechelen te zijn.
Zou wel een zeer beperkte bijeenkomst worden, zo te zien: 1 Vlaming
en 2 Nederlanders.  Ik hoop dat er toch meer mensen komen.

Wendy