[Vlaanderen] Whoops

DirkDn ddn123456 at gmail.com
Wed Apr 15 09:28:52 PDT 2009

HoiHoi,

Goed nieuws, het past voor alle deelnemers volgende week woensdag blijkbaar.

Hendrik geeft volgende week alvast 1 talk (20 min.) over
perl&webdevelopment.

   - CGI.pm vs mod_perl vs mod_perl2 (5 to 15-20 minutes??)  Building a
   basic application in all 3 platforms

En misschien ook nog een extra talk over een van de volgende onderwerpen:

   - jQuery: Not Perl related at all but is quite HOT topic (anywhere from 5
   minutes to 15-20 minutes??)
   - Writing web applications: Most of us know this stuff but could be handy
   for some?  How it all works (HTTP protocol & generating data properly)
   - The tutorial on Trac (web based project management will have to wait
   until I can reinstall it properly)

Chris en ik gaan vanavond via skype wat spelen met een wiki voor
vlaanderen.pm en hopelijk kunnen we daar dan iets over vertellen en tonen
volgende week.

Groetjes.
DirkDn