[Vlaanderen] Meeting!

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Wed Oct 15 04:45:04 PDT 2008

Verdorie, het spijt me erg, maar er komt weer wat tussen.
Wegens ziekte van een vrijwilliger moet ik invallen voor een
activiteit van mijn wijkvereniging.
Liz komt nu ook niet naar Mechelen. Vanwege de reistijd is het geen
pretje dit in haar uppie te doen.
Mijn excuses.  Hopelijk tot volgende maand.
Groet, Wendy