[Vlaanderen] Meeting!

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Tue Oct 14 08:07:33 PDT 2008

Woensdag 15 oktober is inderdaad de derde woensdag van oktober.
Ik voorzie een item bij de veiling bij de volgende Belgische Perl
Workshop. Beetje na-aperij van het Londense gedoe.  We zouden kunnen
voorstellen dat de Vlaamse Perl Mongers elke derde woensdag van de
maand gehouden wordt, vooropgesteld dat het dagnummer groter is dan
15.  Maar ik zou daar weinig geld voor bieden.
Wendy