[Vlaanderen] Meeting vanavond?

Erik Colson eco at ecocode.net
Wed May 21 23:37:15 PDT 2008

Even ter info...
Wegens afwezigheden (onder andere de mijne) was er geen meeting op
13.5.08 in Bruxelles.pm.
Toen ik Brian verwittigde dat de meeting waarschijnlijk niet zou
doorgaan, atnwoorde hij mij dat hij gepland had op 13 mei Brussel te
bezoeken. Hij is dus heeel waarschijnlijk gaan opduiken bij de
Greenwich, maar heeft daar geen Perl-soul kunnen ontmoeten... Echt
jammer, maar tja... omstandigheden :(

Volgende week dinsdag is er een uitzonderlijke meeting in Bruxelles.pm.
(zeker 4 man aanwezig)
En donderdag vertrekken we met z'n drietjes naar de Albi workshop :)
Woensdagavond hou ik vrij voor toch even Quentin te knuffelen ;)

Op 18 juni volg ik een opleiding in het Duffelse en kan ik dus bij
retour schoon over Mechelen passeren. Dat zou dan +1 zijn voor het
aantal aanwezige vlamingen ;)

Groetjes

-- Erik