[Vlaanderen] Meeting vanavond?

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Wed May 21 01:42:27 PDT 2008

Hoi Jurgen,

Ik was vergeten om een opoep aan allen te doen (is ook niet mijn job,
vind ik, als niet-Vlaming, maar toch, ik heb het wel eens gedaan,
maar had het nu te druk en was het echt vergeten).

Het lijkt me sterk dat brian d foy komt.  Op de mailinglist van de
Brusselse Perl Mongers lees ik dat hij nog in Lille  zit en dat hij
ook niet bij de Brusselaars komt.  Ik heb hem tweemaal aangeschreven
om hem uit te nodigen voor de meetings van zowel de Perl Mongers van
Brussel, Vlaanderen als Amsterdam, maar nooit een reactie gekregen.

Wat betreft de Vlaamse meeting vanavond: Liz en ik kunnen komen, maar
als we dan met ons drietjes zijn, is het meer een Perl Mongers
Nederlands Limburg meeting geworden dan een Perl Mongers
Vlaanderen.  Dus als er nog meer Vlamingen komen dan de immer
vriendelijke Jurgen, dan komen wij ook, met plezier.

Gegroet,

Wendy en Liz