[Vlaanderen] Meeting vanavond?

Jurgen Pletinckx jurgen.pletinckx at algonomics.com
Wed May 21 01:33:33 PDT 2008

Chris
| heb er zwaar de pest in: ik zit al een paar dagen met
| een lumbago en kan niet uit de voeten... als er
| interessante dingen worden besproken, zou het mogelijk
| zijn die op de wiki samen te vatten?

Jazeker. Euh, nu staan we natuurlijk onder druk om iets
spannends te vertellen.

Daniel
| still my intention to pass my in Mechelen some time ... but tonight
| again doesn't work.
|
| is it always the third Wed of the month that you meet?

We'll just hold our breaths a bit longer :). Yes, we aim for third
Wednesday each time. So upcoming events would be 18/6, 16/7, 20/8,...
Nothing's written in stone, of course - We'll probably change date
in a second if it helps attendance.

Mind you, summer holidays may mean that it gets harder to get a
group together. We'll see.

Liz
| brian d foy is er volgens mij niet bij.  Hij is in ieder geval naar
| ons incommunicado geweest de afgelopen maanden.

Hmph. Heeft ie Amsterdam.pm gehaald op de 6e? Of is dat ook niet gelukt?

--
Jurgen Pletinckx
Algonomics NV