[Vlaanderen] Wednesday 19 maart Vlaanderen Perl Mongers bij Friends in Mechelen

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Thu Mar 20 14:57:07 PDT 2008

Hai Chris,

Jammer dat je er niet bij kon zijn.  Ik hoop dat de familiale
problemen niet zeer ernstig van aard zijn.

Wat betreft Daniel: een vraagje aan de bar zou volstaan hebben, ze
kennen de naam Perl inmiddels.  Plus dat ik en enkele andere
aanwezigen diverse keren naar beneden gelopen zijn om wat te
bestellen aan de bar.  Ik ben niet bepaald onopvallend...

Tot volgende maand.

Groet,
Wendy