[Vlaanderen] Wednesday 19 maart Vlaanderen Perl Mongers bij Friends in Mechelen

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Thu Mar 20 08:42:58 PDT 2008

Hai allemaal,

Liz en ik vonden het gisteren geslaagd.  Het eten en drinken was weer
goed.  We hopen wel dat we de volgende keer een betere
internetverbinding hebben, want 20 euro voor wat we gisteren hadden
was bijna weggegooid geld.  Met dank voor Juerd die dat toch zeer de
moeite waard maakte door zijn presentaties over qpsmtpd
(centraliseren en comprimeren van logging).

Voor degenen die twijfelen aan de levensvatbaarheid van Perl: elke
dromedaris erbij is er toch eentje.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/articleview/)/components/actueel/rtlnieuws/2008/03_maart/20/opmerkelijk/0320_1445_dromedaris_geboren.xml

Volgende maand komen we natuurlijk weer bijeen.  Ik heb bij het
verlaten van het pand nog even de zaal opnieuw gereserveerd voor
woensdag 16 april vanaf 19:00 uur.  Ik hoop dat we dan met meer dan
zes deelnemers zijn.

Wendy