[Vlaanderen] voorstellen

Chris Vertonghen chris at vertonghen.org
Wed Jun 18 06:50:55 PDT 2008

Hallo allemaal,

Ik heb op de vlaanderen.pm.org site een pagina bijgevoegd met
ideetjes/voorstellen. Ik ben met een paar grotere perl-projecten bezig
tegenwoordig die ik op Amazon EC2 laat draaien, en ik dacht zo: waarom
niet elke maand een paar dingetjes "op de agenda" zetten. Ik spreek nu
voor mezelf natuurlijk, maar ik vind het altijd leuk om naar iets uit
te kijken. Geeft me meer reden om te komen.

Ik dacht elke maand (vanaf juli b.v.) een vervolgverhaal te brengen
over mijn ervaringen met mijn Catalyst-projecten op Amazon
EC2/S3/SQS/SimpleDB, en daarbij een aantal van die dingen
uitleggen/demonstreren, ook al met het oog op mogelijke constructieve
feedback en discussie, want daar kan ik van leren.

Ik zou het b.v. ook leuk vinden als iemand eens een uurtje svn/svk zou
willen uitleggen/demonstreren (ik doe dan wel eens hetzelfde voor
git).

Of maandelijks een of meerdere CPAN modules demonstreren.

Ik bedoel maar: ik ken van een aantal perl-dingen wel wat af, maar
voel me heel onzeker en onwetend wat andere dingen betreft. Ik zou het
plezant vinden als we een wat meer "demonstratieve" aanpak deden.

Is er nog iemand die dit ziet zitten?

Chris.