[Vlaanderen] Meeting Wednesday

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Tue Jul 15 06:15:43 PDT 2008

Hoi allen,

Tot mijn spijt moeten Liz en ik  weer afzeggen.  De gemeente wil
volgend jaar weer een zandbak maken van een straat hier om de hoek
die de afgelopen 10 jaar al twee keer een zandbak geweest is en ik
ben benieuwd wat ze er in de informatieavond (morgenavond) over gaan zeggen.

U weet wellicht dat ik me oms bemoei met politiek gedoe.  En dit zijn
politieke sukkels van de eerste orde, dus die hebben een weerwoord en
wat kritiek nodig, en ik lijk een geschikt persoon voor die taak.

Groet, en hopelijk een goede avond alsnog,