[Vlaanderen] Verslag

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Thu Jan 17 04:29:28 PST 2008

At 10:40 17/01/2008, Jurgen Pletinckx wrote:
 >ik heb even genoteerd wat ik me nog herinner van gisteravond.
 >Maar ik was te laat, en half in slaap, dus ik zal wel een
 >en ander hebben verkeerd begrepen en/of gemist. Sturen jullie
 >bij waar ik het fout heb?
 >
 >http://vlaanderen.pm.org/index.php?n=Main.16January2008

Ik heb enkele wijzigingen aangebracht (Eric heet volgens mij Erik;
titel van de twee boeken; wat Liz en Erik lieten zien).

Ik vond de avond zeer geslaagd.  Zowaar zeven aanwezigen, een record,
eentje meer dan het record dat we vorige maand gezet hebben.  Als we
zo doorgaan, worden de Vlaamse Perl Mongers meetings net zo goed
bezocht als die van Amsterdam.

Overigens, ik heb gisteravond bij het afrekenen in Friends ook meteen
de meeting van volgende maand, 20 february, gereserveerd.  Vanaf
18:30 zijn we welkom.  Tot 17:00 uur is er die dag in die zaal een
feestje van anderen... :-)