[Vlaanderen] Vanavond meeting Vlaanderen Perl Mongers

Juerd Waalboer list-vlaanderenpm at juerd.nl
Wed Jan 16 07:41:14 PST 2008

Wendy skribis 2008-01-16 13:55 (+0100):
> Liz en ik komen ook, maar we nemen geen beamer en scherm mee.  Wel
> een doos Perl-boeken, in de hoop dat daar interesse voor is.

Zojuist heb ik impulsief besloten ook eens bij Vlaanderen.PM te komen
kijken. Ik zal 'n beamer en scherm meenemen, is dat ook geregeld.

18:00 red ik waarschijnlijk niet ivm files.

Leuk spul!
--
Met vriendelijke groet,  Kind regards,  Korajn salutojn,

  Juerd Waalboer:  Perl hacker  <#####@juerd.nl>  <http://juerd.nl/sig>
  Convolution:     ICT solutions and consultancy <sales at convolution.nl>