[Vlaanderen] Vanavond meeting Vlaanderen Perl Mongers

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Wed Jan 16 04:55:09 PST 2008

Haihai,

Liz en ik komen ook, maar we nemen geen beamer en scherm mee.  Wel
een doos Perl-boeken, in de hoop dat daar interesse voor is.

Twee nieuwe boeken de afgelopen maand: een boek over Catalyst en de
vierde (uitgebreidere) editie van 'Perl by Example'.

Tot vanavond bij Café Friends.

Overigens, op de Google Perl Community Calendar kan iedereen zien
wanneer waar hoe laat een Perl Mongers meeting, workshop, conferentie
of andere bijeenkomst is.  Ik heb daarin de informatie toegevoegd
over de Perl Mongers meetings van Vlaanderen, Brussel, Amsterdam en
Groningen.  Ziehier:
http://www.google.com/calendar/embed?src=ngctmrd1cac35061mrjt3hpgng%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Amsterdam

Klik op "18:00 Vlaanderen (Flanders) Perl Mongers"  en een venstertje
opent zich met de informatie.  Onderin is "meer informatie" te
vinden, en als je daarop klikt, kom je op een aparte pagina met nog
eens deze informatie, maar waar ook een link te vinden is naar Google
Maps met de exacte lokatie van Café Friends.

Overigens, de Perl Community Calendar is opgezet door brian_d_foy, en
niet iedereen mag de kalender bewerken (er zijn teveel
hooligans...).  Ik heb nederig om toestemming gevraagd en die gekregen.

Tot vanavond.

Groet,
Wendy