[Vlaanderen] HoiHoi..

Elizabeth Mattijsen liz at dijkmat.nl
Wed Feb 20 03:54:21 PST 2008

At 12:49 PM +0100 2/20/08, DirkDn wrote:
>HoiHoi.. wie komt er vanavond naar Mechelen?
>
>Ik ben er zeker al.
>
>Mogelijk gespreksonderwerp: de MS Scripting Games?

Wendy en ik gaan er vanavond niet bij zijn.  Ik heb afgelopen vrijdag
een redelijk zwaar ongeluk met mijn fiets gehad en heb daar nog wat
gekneusde ribben van over.  Ik heb gisteren bijna 2 uur in de auto
gezeten, en dat was geen leuke ervaring.  Ik heb dus niet zo'n zin om
dat vanavond nog eens ruim 3.5 uur over te doen met een trip Echt -
Mechelen v.v..  Volgende keer beter, en natuurlijk zijn we wel bij de
DPW volgende week vrijdag!

En met dat in het achterhoofd, nog even deze dienstmededeling:  ;-)

Nog een dikke week voor de Perl Workshop.  Het programma is ingevuld met
veel interessante sprekers.  Nog niet aangemeld?  Dan svp snel doen
vanwege de inkopen voor het gratis diner.

Een vast onderdeel van Perl bijeenkomsten zijn "lightning talks", waarin
iedereen die dat wil zich in precies 5 minuten kan uitleven.  Vertel over
je nieuwste ideeen, een handige module, vereer Perl6 met een liedje, enz.
Vijf minuten is erg kort, dus het vergt wel enige voorbereiding...  vijf
slides is doorgaans al veel te veel...

Stuur de naam van je bijdrage aan organisatie at perlworkshop.nl
Tot over een dikke week!