[Vlaanderen] LearnPerl.com

stefaan stefaanlesage at hotmail.com
Thu Apr 17 05:15:37 PDT 2008

Hallo,

Gisteren was ik er niet bij, de vriendin waardeert afwezigheid niet op haar
verjaardag.
Ik ben dus in het embryonale fase van het Perl leren.
Iemand die Perl wil leren, heeft een bepaald doel of gebruik voor ogen.
Ik was verrast dat Perl zelfs op een pda toepassingen heeft, dat perl voor
bio genetica wordt gebruikt, Software bestaat die een exe bestand van perl
script converteert of Perl GUI toepassingen kent..
Perl uiteenzettingen zijn naar mijn bescheiden mening dan best opgesplitst
volgens doel of gebruik. Zo zie je meteen Perl uit de juiste hoek..
Perl: taal en modules (algemene structuur installatie) /
Perl:webtoepassingen / Perl:(users)systeembeheer / Perl:bioingenieur /
Perl:mailserver
Jullie zijn kennen ongetwijfeld nog een hoop andere toepassingen van deze
engelse sleutel..
Wendy en Liz weten welke boeken voor welke toepassing een verplichte lectuur
zijn.

Groeten
Stefaan