[Vlaanderen] LearnPerl.com

Chris Vertonghen chris at vertonghen.org
Thu Apr 17 03:56:20 PDT 2008

Hallo,

heb spijt dat ik er gisteren niet bij kon zijn. hopelijk was het niet
*te* leuk :)

Ik heb het domain LearnPerl.com bemachtigd en wil er iets mee doen in
de trant van: waar kan je hulp of assistentie vinden om perl te leren.
Ik denk dat learn.perl.org een goeie site als je aan zelfstudie wilt
doen, maar als je ergens een cursus of vlug of tijdelijk een
consultant zoekt die je wat kan verderhelpen met je perl problemen dan
blijf je nog altijd flink op je honger zitten.

Graag had ik even willen polsen of jullie bijkomende ideeën hebben,
alsook over hoe ik dit het beste aanpak.

Chris.